Translate

9 Eylül 2012 Pazar

SÜZME YOĞURTLU BİBER MEZESİ


Sarımsaklı yoğurdun içine girip de lezzet katmadığı bir tarif var mıdır acaba? Bu tarifim de sarımsaklı süzme yoğurtla hazırlanmış kızarmış biberlerden oluşuyor. Siz de bizim gibi acıseverlerden iseniz acı biberle muhteşem oluyor, yok ben sevmem diyorsanız tatlı biber kullanın. Her türlü biberle bu güzel mezeyi hazırlayabilirsiniz.







Malzemeler:

Yarım kg. yeşil biber(ben sivri kullanıyorum genellikle)
1,5 su bardağı süzme yoğurt
3-4 diş sarımsak
Tuz
Biberleri kızartmak için sıvıyağı

Yapılışı:
Biberlerimizin saplarını kesip bütün olarak yağda kızartalım. Kağıt havlu üzerine koyup yağının biraz çekilmesini sağlayalım. Sarımsaklı süzme yoğurdumuzu hazırlayıp biberlerimizle karıştıralım. Biraz tuz ekleyip servis tabağına alalım. 
Üzerine garnitur olarak ben kurutulus acı kapya biberleri doğrayıp az zeytinyağında soteledim ve mezenin üstüne döktüm, acısına acı kattım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder