Translate

8 Eylül 2012 Cumartesi

KURUTULMUŞ DOMATESLİ, TAZE BAHARATLI SİYAH ZEYTİN



 Her öğün sofralarınızda yer alabilecek bir tarif. Kahvaltıda, çay sofralarınızda, akşam yemeklerinde...
Yapılışı çok kolay, elinizin altında malzemeleriniz olsun yeter. Ben biraz fazla yapıp buzdolabında saklıyorum. Kahvaltıda, çay sofralarımda hemen her zaman yer alıyor.

Malzemeler:
2 su bardağı siyah zeytin
2 avuç kurutulmuş domates (Ben kendim kuruttuğum için kullanmadan önce biraz sıcak suda bekletip, yumuşatıyorum. Kavonozlarda hazır satılanlar genellikle kendinden yağı oluyor, o zaman ekstra yağ eklemenize gerek yok)
1 dal taze biberiye
3-4 dal taze kekik
4 yemek kaşığı zeytinyağı
2 yemek kaşığı balzamik sirke

Yapılışı:
Biberiye ve kekikleri dallarından ayıralım. Biberiyeleri bıçakla  kıyalım.( Bütün olunca yemesi zor oluyor bana göre) Tüm malzemelerimizi karıştıralım. (Bir gece önceden hazırlarsanız aromalar birbirine karışıyor, daha lezzetli oluyor, hatta durdukça lezzetleniyor.)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder